Do I have to submit custom artwork? What if we don't have any?

Two options are available for artwork. Custom designs that conform to the specifications outlined below can be electronically submitted.

If you don't have custom artwork, you can choose from a variety of designs supplied by the Federation for each of the products. Contact ethicalpurchasing@cfs-services.ca for more information.
How do I submit my artwork files?

Through the online ordering process, you will be prompted to upload your artwork in Step 5 of the shopping cart checkout. Ensure that all artwork files meet the specifications listed above.

What happens after I submit my order online?

Once you submit your order and artwork:

  • You will be emailed an order confirmation that needs to be signed and submitted by fax or by email to the Federation.
  • You will be sent digital proofs of your artwork that need to be signed and submitted by email to the Federation.
  • Your order will be shipped in August  

Can I change my artwork after I submit it?

An artwork change fee of $100.00 will apply to any artwork altered or submitted after the specified artwork deadline Artwork change fees apply to any request to alter submitted artwork after the deadline. HST not included.
How do I obtain log-in information?

For assistance, please contact your provincial/regional office of ethicalpurchasing@cfs-fcee.ca.

Dois-je soumettre des illustrations personnalisées? Et si nous n’en avons pas?

Deux possibilités sont offertes pour les illustrations. Des illustrations personnalisées qui satisfont aux spécifications ci-dessous peuvent être envoyées par voie électronique.

Si vous n’avez pas d’illustrations personnalisées, vous pouvez choisir parmi divers motifs que fournit la Fédération pour chacun des produits. Envoyez un courriel à Toby Whitfield à t.whitfield@cfs-services.ca pour plus d’information.
Comment dois-je soumettre les dossiers de mes illustrations?

Durant le processus de commande en ligne, une invitation à télécharger vos illustrations apparaîtra à l’étape 5 lorsque vous passez à la caisse. Assurez-vous que tous les dossiers des illustrations satisfont aux exigences indiquées ci-dessus.

Qu’est-ce qui se passe après que j’ai soumis ma commande en ligne?

Une fois votre commande passée, et vos illustrations remises :

  • Vous recevrez une confirmation de votre commande par courriel que vous devez signer et envoyer à la Fédération par télécopieur ou par courriel.
  • Vous recevrez des épreuves numériques de vos illustrations que vous devez signer et envoyer à la Fédération par courriel.
  • Votre commande sera expédiée en août

Puis-je changer mes illustrations après leur soumission?

Des frais de changements aux illustrations s'appliquent à toute modification apportée aux illustrations, ou pour une illustration reçue après la date limite prescrite. TVH non comprise.
Comment puis-je obtenir l’information pour l’accès en ligne?

Pour de l’aide, veuillez prendre contact avec votre bureau régional/provincial ou envoyer un courriel à ethicalpurchasing@cfs-fcee.ca.